kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Svozový kalendář odpadů od domů pro rok 2024 - plast, papír, bio, směsný komunální odpad
Zimní svoz bioodpadů
kalendář akcí v Železnohorském regionu, akce v HM - prosinec 2024
Obecní úřad Svinčany - dovolená
31
Svozový kalendář odpadů od domů pro rok 2024 - plast, papír, bio, směsný komunální odpad
Zimní svoz bioodpadů
kalendář akcí v Železnohorském regionu, akce v HM - prosinec 2024
Obecní úřad Svinčany - dovolená
přerušení dodávky vody z důvodu havárie
1
Zimní svoz bioodpadů
Svozový kalendář odpadů na rok 2025
Obecní úřad Svinčany - dovolená
2
Zimní svoz bioodpadů
Obecní úřad Svinčany - dovolená
3
Zimní svoz bioodpadů
Obecní úřad Svinčany - dovolená
4
Zimní svoz bioodpadů
Tříkrálová sbírka 2025 ve Svinčanech
5
Zimní svoz bioodpadů
6
Zimní svoz bioodpadů
7
Zimní svoz bioodpadů
8
Zimní svoz bioodpadů
9
Zimní svoz bioodpadů
10
Zimní svoz bioodpadů
11
Zimní svoz bioodpadů
12
Zimní svoz bioodpadů
13
Zimní svoz bioodpadů
14
Zimní svoz bioodpadů
15
Zimní svoz bioodpadů
16
Zimní svoz bioodpadů
17
Zimní svoz bioodpadů
18
Zimní svoz bioodpadů
19
Zimní svoz bioodpadů
20
Zimní svoz bioodpadů
Výsledek a poděkování za Tříkrálovou sbírku
21
Zimní svoz bioodpadů
22
Zimní svoz bioodpadů
23
Zimní svoz bioodpadů
24
Zimní svoz bioodpadů
25
Zimní svoz bioodpadů
26
Zimní svoz bioodpadů
27
Zimní svoz bioodpadů
28
Zimní svoz bioodpadů
29
Zimní svoz bioodpadů
30
Zimní svoz bioodpadů
31
Zimní svoz bioodpadů
1
Zimní svoz bioodpadů
2
Zimní svoz bioodpadů

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí - 7:30 - 12:00 13:00 - 16:00
    úterý     - 7:30 - 12:00 13:00 - 14:00
    středa   - 7:30 - 12:00 13:00 - 18:00
    čtvrtek  - 7:30 - 12:00 13:00 - 14:00
    pátek    - 7:30 - 12:00 

  2. Telefonické podání: +420 466 972 389
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@svincany.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Svinčany, Svinčany 52, 535 01 Přelouč

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí - 7:30 - 12:00 13:00 - 16:00
úterý     - 7:30 - 12:00 13:00 - 14:00
středa   - 7:30 - 12:00 13:00 - 18:00
čtvrtek  - 7:30 - 12:00 13:00 - 14:00
pátek    - 7:30 - 12:00 

Telefonické podání: +420 466 972 389
Poštou na adresu Obecní úřad Svinčany, Svinčany 52, 535 01 Přelouč
Elektronicky na e-mail: obec@svincany.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: watazpk
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Svinčany, Svinčany 52, 535 01 Přelouč
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

 

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

 

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

 

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

 

Formuláře