fulltext

kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Omezení železniční dopravy
kalendář akcí v Železnohorském regionu - říjen 2020
27
Omezení železniční dopravy
kalendář akcí v Železnohorském regionu - říjen 2020
28
Omezení železniční dopravy
kalendář akcí v Železnohorském regionu - říjen 2020
29
Omezení železniční dopravy
kalendář akcí v Železnohorském regionu - říjen 2020
30
Omezení železniční dopravy
kalendář akcí v Železnohorském regionu - říjen 2020
31
Omezení železniční dopravy
kalendář akcí v Železnohorském regionu - říjen 2020
1
Omezení železniční dopravy
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality

Aktuality


Novější 1

Omezení železniční dopravy

Datum konání: 19. 10. 2020 - 1. 11. 2020

Na žádost dopravců Rada Pardubického kraje rozhodla o omezení železniční dopravy v Pardubickém kraji v období od 19. října do 1. listopadu 2020. Upravený jízdní řád pro tratě 024, 025 a tabulku s redukcí dopravy na ostatních tratích naleznete níže. Termín ukončení redukce železniční dopravy v Pardubickém kraji může být změněn v závislosti na zavádění případných dalších opatřeních v souvislosti se šířením onemocnění COVID-19.

Omezení LeoExpress od 19. 10. 2020

Změny k 19. 10. 2020 České dráhy


Publikováno 16. 10. 2020 13:31

Nabídka revizí, kontroly a čištění komínů, kontroly kotlů na plynná a tuhá paliva

Datum konání: 23. 10. 2020

Firma: TOPENÁŘSKÝ SERVIS s.r.o. a společenství kominíků a topenářů bude provádět v naší obci revize kotlů na tuhá paliva.

Dále pak provádí revize, kontroly a čištění komínů, kontroly kotlů na plynná paliva.

Termín revizí a kontrol se uskuteční v PÁTEK dne 23.10.2020. Zájemci se mohou objednat telefonicky na telefonním čísle: 608 748 989.

 

-cena za kontrolu a čištění komínu je 350 kč

-cena za kontrolu a čištění plynového kotle je od 350 kč

-cena za revizi kotle na tuhá paliva je 800 kč

 

 

 

                                                                                                                TOPENÁŘSKÝ SERVIS s.r.o

                                                                                                                Malá Morávka 287, 793 36

                                                                                                                IČO:  04346971

 

 

 

Identifikační čísla spolupracujících subjektů: 04346971, 05104815, 02138115, 02695308


Publikováno 15. 10. 2020 8:29

omezení úředních hodin Městys Choltice + Městský úřad Přelouč

Datum konání: 12. 10. 2020

Úřad městyse Choltice - omezené úřední hodiny od 12. 10. - 25. 10. 2020

pondělí, středa:       9 - 11 hodin  14 - 17 hodin

 

Městský úřad Přelouč - omezené úřední hodiny od 12. 10. - 25. 10. 2020

pondělí, středa:       9 - 11 hodin  13 - 16 hodin

 


Publikováno 12. 10. 2020 8:50

omezení úředních hodin Obecního úřadu Svinčany

Datum konání: 12. 10. 2020

V souladu s usnesením vlády č. 994 ze dne 8. října 2020 o přijetí krizového opatření budou omezeny úřední hodiny Obecního úřadu Svinčany pro veřejnost následovně:

 pondělí   09:00 – 11: 00       13:00 – 16:00

 středa          13:00 – 18:00  

 Vyzýváme občany, aby pro vyřizování svých záležitostí upřednostňovali před osobním kontaktem písemný, elektronický (obec@svincany.cz) či telefonický kontakt (466 972 389).

Mimo uvedené úřední hodiny pro veřejnost je nutné předem stanovit termín.

                                            Děkujeme za pochopení

 


Publikováno 12. 10. 2020 8:42

změna otevírací doby pobočky České pošty v Cholticích

Od 1. 10. 2020 dochází ke změně otevírací doby pobočky České pošty v Cholticích.

Pošta bude mít otevřeno takto:

Pondělí:            -           13 – 18 

Úterý:            8 -12       13 – 14

Středa:               -         13 – 18

Čtvrtek:          8 -12      13 – 14

Pátek:             8 -12     13 – 14


Publikováno 30. 9. 2020 15:57

POPLATKY 2020

 

POPLATEK ZA PROVOZ SYSTÉMU SHROMAŽĎOVÁNÍ, SBĚRU, PŘEPRAVY, TŘÍDĚNÍ, VYUŽÍVÁNÍ A ODSTRAŇOVÁNÍ KOMUNÁLNÍCH ODPADŮ

a) 600,-Kč/osoba

b)  600,-Kč/stavba, ve které není hlášena k pobytu žádná osob

POPLATEK ZE PSŮ

 a) prvního psa 100,-Kč

b) za druhého a každého dalšího 150,-Kč

 

STOČNÉ – netýká se občanů Horních a Dolních Raškovic, Nákle

a) 200,-Kč/osoba

b) 200,-Kč/stavba, ve které není hlášena k pobytu žádná osoba

 Splatnost všech výše uvedených poplatků je do 31. 07. 2020.

                                              
Platbu poplatků lze uhradit v pokladně Obecního úřadu nebo převodem na účet obce číslo 1205495339/0800 Česká spořitelna a.s. Pardubice, do variabilního symbolu uveďte:

- 134001 + číslo popisné nebo evidenční občané Svinčan,Nákle

- 134002 + číslo popisné nebo evidenční občané Horních  Raškovic

- 134003 + číslo popisné nebo evidenční občané Dolních Raškovic


Publikováno 30. 6. 2020 7:43

rozšíření svozu PET lahví s jedlými oleji

Od 1. 6. 2020 dochází k rozšíření svozu PET lahví s použitým jedlým olejem i  z "černých popelnic" (na směsný komunální odpad), při pravidelném svozu směsného komunálního odpadu v  naší obci. I nadále lze odkládat PET lahve s jedlým olejem na víka bio popelnic, při jejich svozu. PET lahve s použitým jedlým olejem připravte na víka popelnic. 


Publikováno 1. 6. 2020 13:41

PŘELAĎTE NA NOVÝ SIGNÁL DVB-T2 VČAS

Datum konání: 18. 11. 2019 - 31. 12. 2019

Vypínání signálu.pdf


Publikováno 19. 11. 2019 14:06

místní knihovna Svinčany

Oznamujeme občanům, že místní knihovna ve Svinčanech, je otevřena každé pondělí od 17 - 18 hodin a středu od 17 - 18 hodin. 


Publikováno 27. 2. 2019 18:00

informace ze svozové firmy SOP, a.s. Přelouč

Datum konání: 22. 10. 2018 - 30. 11. 2018

SVOZOVÁ FIRMA SOP, a.s. informuje občany:

Na základě rozhodnutí vedení firmy SOP, a.s., jsme přistoupili k novému systému obnovy nádob při jejich poničení:

-         pokud dojde při svozu k poškození nádoby, která je zakoupená u SOP a.s., nádobu nahradíme novou a plně funkční z našich zásob;

-         pokud dojde při svozu k poškození nádoby, která nebyla zakoupená u nás (nesplňuje certifikaci), pak nádobu nenahrazujeme, ale můžeme poškozeným nabídnout odkup nové nádoby za speciální cenu.

 K tomuto kroku jsme se rozhodli z důvodu velkého počtu poškození nádob, kdy většina z nich nebyla zakoupená u nás a nesplňovala certifikaci. To znamená, že nádoby nejsou tak odolné a stačí mnohem menší síla při manipulaci, a dojde k jejímu poškození.  

Pokud budou občané pořizovat novou nádobu, mohou se na nás obrátit a v sídle SOP a.s. (Pardubická 1630, Přelouč) jim rádi požadovanou nádobu prodáme. Mají tak jistotu, že jejich nádoba je certifikovaná a pokud dojde k defektu, tak dostanou bez problémů nový kus. V případě reklamace poničené nádoby však budeme vyžadovat prodejní doklad o tom, že nádoba byla zakoupena u nás.

 

                                                                            Mgr. Lea Jiráčková

                                                                            obchodní zástupce

Webové stránky společnosti: zde

 

 


Publikováno 29. 10. 2018 8:45

Novější 1