kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Zimní svoz bioodpadů
2
Zimní svoz bioodpadů
3
Zimní svoz bioodpadů
4
Zimní svoz bioodpadů
5
Zimní svoz bioodpadů
6
Zimní svoz bioodpadů
7
Zimní svoz bioodpadů
8
Zimní svoz bioodpadů
9
Zimní svoz bioodpadů
10
Zimní svoz bioodpadů
11
Zimní svoz bioodpadů
12
Zimní svoz bioodpadů
13
Zimní svoz bioodpadů
14
Zimní svoz bioodpadů
15
Zimní svoz bioodpadů
16
Zimní svoz bioodpadů
17
Zimní svoz bioodpadů
18
Zimní svoz bioodpadů
19
Zimní svoz bioodpadů
20
Zimní svoz bioodpadů
21
Zimní svoz bioodpadů
22
Zimní svoz bioodpadů
23
Zimní svoz bioodpadů
24
Zimní svoz bioodpadů
25
Zimní svoz bioodpadů
26
Zimní svoz bioodpadů
27
Zimní svoz bioodpadů
28
Zimní svoz bioodpadů
29
Zimní svoz bioodpadů
30
Zimní svoz bioodpadů
31
Zimní svoz bioodpadů
1
Zimní svoz bioodpadů
kalendář akcí v Železnohorském regionu - únor 2024
Akce v Heřmanově Městci v únoru
2
Zimní svoz bioodpadů
kalendář akcí v Železnohorském regionu - únor 2024
Akce v Heřmanově Městci v únoru
3
Zimní svoz bioodpadů
kalendář akcí v Železnohorském regionu - únor 2024
Akce v Heřmanově Městci v únoru
4
Zimní svoz bioodpadů
kalendář akcí v Železnohorském regionu - únor 2024
Akce v Heřmanově Městci v únoru

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: obec@svincany.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Svinčany
Svinčany 52
535 01 Přelouč

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí - 7:30 - 12:00 12:30 - 17:00
úterý - 7:30 - 12:00 12:30 - 15:00
středa - 7:30 - 12:00 12:30 - 18:00
čtvrtek - 7:30 - 12:00 12:30 - 15:00
pátek - 7:30 - 12:00 12:30 - 14:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)